Internet je prije svega – veliko more ideja. Evo preporuka za dobre likovne aktivnosti i jednu genijalnu app :)

Ima li što ljepšeg od “izrada” – kako je moja curica govorila za aktivnosti kad nešto izrađujemo? Ima, ali ne puno toga.

Kreativnost je sigurno među naljepšim iskustvima u životu. Pa još u obiteljskom krugu. Pa ako je rezultat hvale vrijedan! Da ne bismo slučajno ostali bez ideja brinu se stotine tisuća vrijednih kreativaca koji nas svako toliko zaraze nekim svojim idejama koje MORAMO napraviti.

Dugi ljetni dani – posebno kad zahladi ili padne kiša idealno je vrijeme da se bacimo u kreativce i napravimo nešto lijepoga. Woman in Adria i ja pripremili smo članak sa izborom najljepših ideja, prilagođenih djeci, jednostavnih za vizualno pretraživanje – i da. Ljetnih, ljepih  i prpoših, bez egzotičnih materijala. Pa evo, pogledajte 🙂 

Imate li vi svoj omiljeni izvor kreativnih ideja? Imate li blog ili se želite pohvaliti svojim “izradam13718785_10208650151625441_7531772187548193661_na”? Samo dajte!

Ja sam napravila ribu koja se miče 🙂 Fenomenalna ideja – sa stranice http://www.krokotak.com. Za koju sam saznala na Facebook zidu jedne naše super-učiteljice 😉 Prepoznat će se. Hvala 😉

Eto, nije Internet i Facebook samo zlo i naopako, nego inspiracija i poticaj.

A evo što je našla i napravila moja kći:

13895298_10208782384931191_7779057987173080357_n

Što ćete napraviti vi?

Ispričavam se na lošoj kvaliteti fotografija. Slikali smo ih mobitelom za svoj gušt. Bit će bolje drugi put!

Uživajte u ljetu, kreativnosti i svojim klincima!

 

Leave a comment