Ugovor s djetetom – jedna mama means business :D

on

Kako Facebook zna sve, tako zna i što me zanima, pa je izvukao odnekud tekst o jednoj mami koja je sastavila prilično bankarski ugovor o korištenju telefona. Ne znam bi li takav format prošao u mojoj obitelji – ali ideja nije loša. Ja bih morala nacrtati strip o tome ili već nekako gejmificirati, ali zašto da ne.

Ideja je jasno komunicirati pravila, granice i očekivanja.

Opet ja moram reći – rastužuje me vidjeti kad su djeca bez kontrole, dok roditelji gunđaju. Nemojte gunđati. Postavite pravila i provedite ih.

Evo još jedna ideja kako to napraviti. Možda možete i uglazbiti ugovor i napraviti neku family-himnu 🙂 Poanta je uvijek ista.

Pogledajte!

http://mycrazygoodlife.com/cell-phone-contract-for-kids/

Leave a Reply

