They’ll learn much more than I’ll ever know…

Slušajte ovu pjesmu… posebno stihove:

I hear baby’s cry, and I watched them grow
They’ll learn much more than I’ll ever know
And I think to myself what a wonderful world.
Yes, I think to myself what a wonderful world.

Kad se rodio moj sin pomislila sam – kakav božanstven miris. Kad se rodila moja kćer – pomislila sam – kakav božanstven glas. I pomislila – dobro došao / la u ovaj predivan svijet!

A oduvijek sam bila slaba na ovu pjesmu. Makes me cry.

Oduvijek sam je voljela, kao prirodu, ali sada riječi – they’ll learn much more than I’ll ever now znače mi više nego ikad.

To je oduvijek vrijedilo. Vidim svoje roditelje i znam da nemaju pojma o čemu pričam. Moja realnost nije njihova realnost.

A tek moja djeca?

Zbog ovog divnog umjetnika, Armstronga, mogu živjeti dubinu shvaćanja da moja djeca stanuju u kući od sutra. I biti sretna. Zbog toga. Život se brine za sebe. I sva ona dubina koju znam da živi u meni, da je živjela u mojim roditelja, u generacijama prije nas, koje su (kroz ratove i gladi, kroz sumanute ideologije i glupave mode…) znale naći svoj put.. ona živi i u mojoj djeci.

Moje je da prenesem mudrosti koje oduvijek vrijede i neko iskustvo – jučer… da imaju sidro, da imaju korijenje. Ali, puno više od toga, moje je da kroz svoju djecu gledam čudo života, čudo budućnosti i kažem – what a wonderfull world.

Jer, naše riječi su moćne. Naši stavovi postaju realnost.

Svim srcem vjerujem da je ovo predivan život. Ne moram ga ja razumjeti. Kao što moji roditelji ne razumiju mene. Ali, duboko u srcu vidim istu radost, dobrotu i predanost koja tuče u srcu mojih predaka, u mom srcu i moje djece.

Fear not 😀

Leave a Reply

