Matematički dokaz (ne)postojanja Djeda Mraza

Dakle, dođe moj sin, bilo mu je tada devet i pol – sa konstatacijom da nešto tu ne štima s Djedom Mrazom.

– Koliko djece ima na svijetu?

– Cca 1 000 000 000 (prešutjela sam gladnu djecu koja neće dobiti poklone vrijedne kao cjelogodišnja plaća njihove cijele obitelji).

– A koliko treba sekundi da se jedno pismo pročita?

– Hm… ovisi… ajmo reći prosječno pola minute.

– A što ako je dugo?

– Neko pismo traži minutu, netko sekundu, u prosjeku idemo reći – pola minute.

– Dobro. I ako Djed to sam čita, koliko mu treba da pročita sva pisma?

– Cca 520 000 dana, ako radi 16 sati dnevno.

– Ne može to biti, mora imati pomoćnike -kaže moje vudreno dijete.

– Da, ljubavi, ima.

– Dobro, ako ih ima 100, koliko im treba da pročitaju pisma?
I tako mi, preko stotina milijuna dana dođosmo do toga da Djed Mraz mora imati barem 20 000 pomoćnika da se pisma stignu pročitati.
Ali, kaže maleni – to ne štima. Ako im samo za pročitati pisma treba toliko dana, koliko im treba da kupe, zamotaju, podijele poklone?!
– Ima pomoćnike, sine. Puno njih…
Ono što nisam rekla – jedna od njih sam i ja.

Leave a Reply

